Marktgerichtheid loont. Dat is al eerder uit onderzoek gekomen. Maar hoe verander je nu van een product georiënteerd bedrijf naar een marktgerichte organisatie.
Een marktgerichte organisatie is beter in staat om in te spelen op veranderingen in marktomstandigheden. En weet daarmee duurzaam waarde te creëren voor afnemers, de klant van de klant, medewerkers, de organisatie zelf, aandeelhouders en de maatschappij.
Prof. dr. Rudy Moenaert (hoogleraar strategische marketing TIAS) en Mariska Brosens (Antenno) geven er een toelcihting op tijdens het STEMmingscafé. En gaan er graag met de deelnemers de discussie over aan.
Kom je ook (weer) aanwaaien?
Inhoud, gezellig en informeel
Het wekelijkse STEMmingscafé is een initiatief van STEM Industrial Marketing Community. Een wekelijkse plaats voor managers, marketing-, communicatie-, sales- en innovatieprofessionals uit technische B2B om online te verbinden, elkaar te inspireren en informatie te delen.
Van elkaar te leren en een vakinhoudelijke discussie te voeren over Business Development van en voor technische bedrijven. Maar altijd met de nodige gezelligheid, een informeel karakter en de nodige inhoud.
Kosteloos ontdekken
Het mooie van het STEMmingscafé: deelname is inbegrepen bij ons kosteloze eXplore programma. Daar word je direct deelnemer van bij aanmelding voor deelname aan het STEMmingscafé.
Waar, wanneer en hoe laat?
Het STEMmingscafé is er iedere vrijdagmiddag van 13.30 tot 14.30 uur. Online wel te verstaan via Microsoft TEAMS.
Kom je ook (weer) aanwaaien
Deelnemers aan het eXplore, eXplain of eXpand programma van STEM Community ontvangen de deelname link via een wekelijkse uitnodiging. Geen deelnemer aan een van deze programma’s? Dan ontvang je die link na je aanmelding via de aanmeldbutton.
Je bent van harte welkom. Online dan wel te verstaan, via je eigen laptop, mobiel of PC met camera en microfoon. Wel zelf je koffie/thee of een drankje meenemen!
Lees hier de reacties van deelnemers: