Onderzoekers van Forrester schrijven in hun recente ‘predicitons’: “In B2B is er lang prioriteit gegeven aan het binnenhalen van new business (nieuwe klanten) en het versterken van de interne efficiëntie.”
Om volgend jaar succes te boeken, zal je als B2B-marketeer opnieuw moeten bedenken hoe je waarde creëert voor klanten gedurende zijn levenscyclus.”
We praten erover tijdens dit STEMmingscafé en ook over andere ‘voorspellingen’ uit dit onderzoek waarin meer gezegd wordt over de aandacht voor klanten en budgetten voor events.
En laten we dan ook maar gelijk wat cijfers van het meest recente onderzoek onder Chief Marketing Officers meenemen in onze discussie.
En laten we eens STEMmen over al die bevindingen. Dus houd je mobiele telefoon of bij de hand.
Kom ook (weer) aanwaaien en laat je stem horen!
Je bent weer van harte welkom om (wekelijks) online deel te nemen.
Meld je svp vooraf aan, zodat we je op tijd de deelnamelink kunnen sturen.