Is naamsbekendheid voor technische B2B bedrijven net zo belangrijk als in B2C? Waarin al jarenlang duidelijk is dat het erg belangrijk dat potentiële klanten aan ‘jouw merk’ denken wanneer ze in een koopsituatie zitten.
Maar is dat zo? En hoe denken mensen uit technische B2B daarover? Lars te Avest doet er onderzoek naar voor STEM-imc, onderzoeksbureau Validators en de Universiteit Twente in het kader van zijn master thesis.
En hij wil hier op 11 maart met de deelnemers aan het STEMmingscafé over in discussie gaan.
Save the date en kom ook (weer) aanwaaien!
Je bent van harte welkom om online deel te nemen van 13.30 tot 14.30 uur.
Deelnemen is inbegrepen in het (gratis) stem-eXplore programma. Meld je s.v.p. wel vooraf aan, zodat we je op tijd de deelnamelink
Het STEMmingscafé
Dé online VrijMiBo in marketingland en wekelijkse ontmoetingsplaats voor managers, marketing-, communicatie-, sales- en innovatieprofessionals uit technische B2B. Om online te verbinden, elkaar te inspireren en informatie te delen.
Inhoud, gezellig en informeel
Van elkaar te leren en een vakinhoudelijke discussie te voeren over Business Development van en voor technische bedrijven. Maar altijd met de nodige gezelligheid, een informeel karakter en de nodige inhoud.
Waar, wanneer en hoe laat?
Het STEMmingscafé is er iedere vrijdagmiddag van 13.30 tot 14.30 uur. Online wel te verstaan via Microsoft TEAMS.
Kom je ook (weer) aanwaaien
Deelnemers aan het eXplore, eXplain of eXpand programma van STEM Community ontvangen de deelname link via een wekelijkse uitnodiging. Geen deelnemer aan een van deze programma’s? Dan ontvang je die link na je aanmelding via de aanmeldbutton.
Investering
Jouw investering in deze inspiratiesessie is: tijd. Wel vooraf aanmelden via de onderstaande button.
Deelnemen?
Het wekelijkse STEMmingscafé is een initiatief van STEM Industrial Marketing Community. Interesse om deel te nemen? Laat het ons weten via de ‘aanmeldbutton’. Dan sturen we je tijdig jouw deelnamelink.