Het jaar 2022 was ook voor de business development van technische B2B bedrijven een roerig jaar. De nasleep in toeleverketens als gevolg van de coronacrisis ging naadloos over in een crisis rondom energie, tarieven van grondstoffen.
De gevolgen zijn inmiddels ook te zien. Bedrijven maken zich op voor zwaardere economische tijden, hoge inflatie en ondanks dat: een aanhoudend tekort aan technische vakmensen.
De eerste bezuinigingen zijn al weer doorgevoerd. Waaronder de uitgaven voor marketing.
Alle reden dus om vooruit te kijken wat 2023 voor marketing en marketeers te bieden heeft. Dat doen we tijdens dit STEMmingscafé samen met Leo van Sister – onderzoeker en columnist van MarketingTribune – aan de hand van zijn jaarlijkse marketing enquete.
Save the date en kom (weer) een keer aanwaaien!
Je bent van harte welkom om online deel te nemen van 13.30 tot 14.30 uur.
Deelnemen is inbegrepen bij het (gratis) eXplore programma. Nog geen deelnemer? Meld je dan aan!