Hoe ga je in een zeer uitdagende arbeidsmarkt om met het werven en contracteren van technisch personeel?
Croonwolter&dros – aanjager van nieuwe technologische ontwikkelingen – gooide haar wervingsactiviteiten over een andere boeg. Want om voorop te kunnen blijven lopen is een continue instroom van extra technisch talent nodig.
De reguliere aanpak is in deze zeer krappe arbeidsmarkt niet voldoende om die doelstellingen te halen. Technisch opgeleide mensen zijn namelijk meestal niet actief op zoek naar een nieuwe werkgever.
Door er een goed onderbouwde businesscase van te maken heeft Croonwolter&dros de succesvolle wervingscampagne ‘Monteurmakelaar’ gevoerd.
Hoe pak je dat aan? Hoe contracteer je voetbalanalist en talentcoach Theo Janssen als ‘Monteurmakelaar? En wat leverde deze campagne op? Daisy van den Brand (Manager Marketing & Communicatie) vertelt er over tijdens dit STEMmingscafé.
Save the date en kom (weer) een keer aanwaaien!
Je bent van harte welkom om online deel te nemen van 13.30 tot 14.30 uur.
Deelnemen is inbegrepen bij het (gratis) eXplore programma. Nog geen deelnemer? Meld je dan aan!