Op 8 februari presenteerde het Platform Innovatie in Marketing haar jaarlijkse trendrapport: ‘Inclusiviteit is niet voor iedereen’.
En met het lezen van de ondertitel van dat rapport lijkt dat ook direct bevestigd te worden voor (technische) B2B. Want die roept de vraag op hoe merken kunnen bijdragen aan gelijkwaardigheid.
Veel technische B2B bedrijven beschouwen zichzelf echter niet als een echt merk. Of is dat een misvatting? En hoe kunnen technische B2B bedrijven dan wel bijdragen aan gelijkwaardigheid, inclusiviteit en diversiteit als je dat naar marketing vertaalt?
We gaan er graag vrijdag 18 februari met je over in discussie. En proberen ook Nadine Ridder, de samensteller van dit rapport, als gast aan de ST@Mtafel aan te laten sluiten.
Kom ook weer aanwaaien en je stem luid en duidelijk laten klinken over dit onderwerp!
Je bent van harte welkom om online deel te nemen. Meld je svp vooraf aan, zodat we je op tijd de deelnamelink kunnen sturen.
Het STEMmingscafé
Dé online VrijMiBo in marketingland en wekelijkse ontmoetingsplaats voor managers, marketing-, communicatie-, sales- en innovatieprofessionals uit technische B2B. Om online te verbinden, elkaar te inspireren en informatie te delen.
Inhoud, gezellig en informeel
Van elkaar te leren en een vakinhoudelijke discussie te voeren over Business Development van en voor technische bedrijven. Maar altijd met de nodige gezelligheid, een informeel karakter en de nodige inhoud.
Waar, wanneer en hoe laat?
Het STEMmingscafé is er iedere vrijdagmiddag van 13.30 tot 14.30 uur. Online wel te verstaan via Microsoft TEAMS.
Kom je ook (weer) aanwaaien
Deelnemers aan het eXplore, eXplain of eXpand programma van STEM Community ontvangen de deelname link via een wekelijkse uitnodiging. Geen deelnemer aan een van deze programma’s? Dan ontvang je die link na je aanmelding via de aanmeldbutton.
Investering
Jouw investering in deze inspiratiesessie is: tijd. Wel vooraf aanmelden via de onderstaande button.
Deelnemen?
Het wekelijkse STEMmingscafé is een initiatief van STEM Industrial Marketing Community. Interesse om deel te nemen? Laat het ons weten via de ‘aanmeldbutton’. Dan sturen we je tijdig jouw deelnamelink.