De ‘strijd’ tussen sales en marketing lijkt anno 2023 nog steeds voort te duren. Zijn er mogelijkheden om de strijdbijl te begraven den de vredespijp te roken?
Wat zijn daar de mogelijkheden voor? Of is het gewoon een kwestie van tijd en lost de stammenstrijd zich vanzelf op? Zeker nu de rol van het genereren van leads steeds moeilijker wordt vanuit een traditionele salesaanpak.
En Marketingcommunicatie – of lees inbound marketing – een steeds belangrijker rol speelt om met potentiële afnemers in contact te komen.
Het besef groter wordt dat vaak de aandacht uitgaat naar 5% van de poteniele kopers. En de pool van mogelijke toekomstige kopers doorgaans vergeten wordt.
Tijd om er eens met sales & marketing mensen en algemeen managers over te praten!
Kom ook (weer) aanwaaien en je stem laten horen!
Je bent weer van harte welkom om online deel te nemen van 13.30 tot 14.30 uur.
Meld je svp vooraf aan, zodat we je op tijd de deelnamelink kunnen sturen.