Het lijkt wel of zowel technische mensen als marketeers die in een technisch bedrijf werkzaam zijn het zelfde dilemma ervaren rondom marketing: wat is nu de toegevoegde waarde ervan?
De technicus roept al gauw: ‘het gaat toch om een goed product, daar heb je helemaal geen marketing voor nodig. Dat verkoopt zich vanzelf’.
De marketeer wringt zich in bochten om aan technische mensen vooral toch duidelijk te maken dat marketing veel meer is dan reclame maken. En dat een product dat technisch en kwalitatief goed is, niet perse zichzelf verkoopt.
Over dat dilemma gaan we samen met onze gast aan de ST@Mtafel Denny van Veen – marketeer in de machinebouw – managers, technische sales/sales engineers, marketing, communicatie en innovatie professionals uit technische bedrijven in gesprek.
Kom ook (weer) aanwaaien en laat je stem horen!
Je bent van harte welkom om online deel te nemen van 13.30 tot 14.30 uur.
Deelnemen is inbegrepen bij het (gratis) eXplore programma.
Nog geen deelnemer?