Millenials en Generatie-Z bezetten inmiddels menig marketingafdeling. Ook in technische B2B. Hun managers zijn vaak een stukje ouder.
De ‘Youngsters’ brengen een heel nieuw marketing instrumentarium met zich mee, zoals SEO, SEA, Lead Gen, inbound en Account Based Marketing.
De oudere garde vaart nog op modellen uit de marketing school van Kotler, Porter, Ansoff en Abell.
Daarom tijd om eens de discussie aan te gaan tijdens het STEMmingscafé over
‘Old School versus New School Marketing’.
Of er wel verschillen bestaan daartussen. Of dat al die ‘Newies marketing’ niet gewoon oude wijn in nieuwe zakken is? Wat er mis is met ‘Old school’ marketing modellen. Of is marketing anno 2023 toch echt anders?
We praten er graag over met jou en Charlotta Pot, die dit onderwerp voor dit STEMmingscafé heeft ingebracht.
Save the date. En laat ook jouw stem horen!
Je bent weer van harte welkom om online deel te nemen van 13.30 tot 14.30 uur.
Meld je svp vooraf aan, zodat we je op tijd de deelnamelink kunnen sturen.